Deze publicatie maakt gebruik van cookies

We gebruiken functionele en analytische cookies om onze website te verbeteren. Daarnaast plaatsen derde partijen tracking cookies om gepersonaliseerde advertenties op social media weer te geven. Door op accepteren te klikken gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.

Onze strategie had één doel: (potentiële) klanten de weg wijzen naar de dealer ter vervanging van de Brussels Motor Show. Daar slaagden we in dankzij onze concrete en efficiënte werkwijze. Het was een succes, een groot succes zelfs, want de campagne werd verlengd tot eind februari.

GESLAAGD?

LET'S FIGURE IT OUT!

ONZE AANPAK

FIRST ... LEADS!

Het was kort dag: we hadden 17 dagen de tijd om deze nationale campagne op te zetten. Maar wie Artex kent, weet ‘we go all the way’! En zo bleek ook want op 23 december ging de campagne van start met maar liefst:

  • 104 ingezette webbanners
  • 32.000 publicaties in diverse magazines
  • 1 actiepagina als centraal punt
  • 7 sterke socialmediaposts per dealer
  • 24x een gepersonaliseerde opleiding per dealer

Een gecanceld event hoeft geen exit te betekenen.
Wij bedenken een geschikt alternatief én gaan geen enkele uitdaging uit de weg!

Word je ook opgehouden op weg naar succes?

HONDA

Na onze krachtige pitch koos Honda Motor voor de ‘Honda Motordealer Days’ als waardige vervanger voor de geannuleerde beurs. Het werd een synergetisch samenspel van fysiek en digitaal, waarbij de Honda Experience centraal stond. Veertig dagen lang een straffe lead generation campagne om geïnteresseerde consumenten uit te nodigen bij de Belgische en Luxemburgse dealers.

GEEN PROBLEEM!

GEEN BRUSSELS MOTOR SHOW?

Een wereldwijd begrip als ontwerper en producent van o.a. moderne, energiezuinige en performante motorfietsen. Honda staat dan ook voor design, voor en door mensen.

Scroll naar beneden.

DAYS

MOTORDEALER

Onze strategie had één doel: (potentiële) klanten de weg wijzen naar de dealer ter vervanging van de Brussels Motor Show. Daar slaagden we in dankzij onze concrete en efficiënte werkwijze. Het was een succes, een groot succes zelfs, want de campagne werd verlengd tot eind februari.

LET'S FIGURE IT OUT!

GESLAAGD?

Het was kort dag: we hadden 17 dagen de tijd om deze nationale campagne op te zetten. Maar wie Artex kent, weet ‘we go all the way’! En zo bleek ook want op 23 december ging de campagne van start met maar liefst:

  • 104 ingezette webbanners
  • 32.000 publicaties in diverse magazines
  • 1 actiepagina als centraal punt
  • 7 sterke socialmediaposts per dealer
  • 24x een gepersonaliseerde opleiding per dealer

FIRST ... LEADS!

ONZE AANPAK

Na onze krachtige pitch koos Honda Motor voor de ‘Honda Motordealer Days’ als waardige vervanger voor de geannuleerde beurs. Het werd een synergetisch samenspel van fysiek en digitaal, waarbij de Honda Experience centraal stond. Veertig dagen lang een straffe lead generation campagne om geïnteresseerde consumenten uit te nodigen bij de Belgische en Luxemburgse dealers.

GEEN PROBLEEM!

GEEN BRUSSELS MOTOR SHOW?

Word je ook opgehouden op weg naar succes?

Een gecanceld event hoeft geen exit te betekenen.
Wij bedenken een geschikt alternatief én gaan geen enkele uitdaging uit de weg!

HONDA

MOTORDEALER

DAYS

Een wereldwijd begrip als ontwerper en producent van o.a. moderne, energiezuinige en performante motorfietsen. Honda staat dan ook voor design, voor en door mensen.

Artex Extra

Hier vind je alle Artex Extra edities. Klik op een miniatuur om deze volledig te ontdekken.

Schrijf je in om de volgende Artex Extra's per mail te ontvangen.
Volledig scherm