Deze publicatie maakt gebruik van cookies

We gebruiken functionele en analytische cookies om onze website te verbeteren. Daarnaast plaatsen derde partijen tracking cookies om gepersonaliseerde advertenties op social media weer te geven. Door op accepteren te klikken gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.
honda_motordealer_days.jpg

MOTORDEALER

DAYS

Scroll naar beneden.

New image muis_wit.png

Een wereldwijd begrip als ontwerper en producent van o.a. moderne, energiezuinige en performante motorfietsen. Honda staat dan ook voor design, voor en door mensen.

GEEN BRUSSELS MOTOR SHOW?

GEEN PROBLEEM!

Na onze krachtige pitch koos Honda Motor voor de ‘Honda Motordealer Days’ als waardige vervanger voor de geannuleerde beurs. Het werd een synergetisch samenspel van fysiek en digitaal, waarbij de Honda Experience centraal stond. Veertig dagen lang een straffe lead generation campagne om geïnteresseerde consumenten uit te nodigen bij de Belgische en Luxemburgse dealers.

HONDA

IMG we go all the way
Word je ook opgehouden op weg naar succes?

Een gecanceld event hoeft geen exit te betekenen.
Wij bedenken een geschikt alternatief én gaan geen enkele uitdaging uit de weg!

Het was kort dag: we hadden 17 dagen de tijd om deze nationale campagne op te zetten. Maar wie Artex kent, weet ‘we go all the way’! En zo bleek ook want op 23 december ging de campagne van start met maar liefst:

  • 104 ingezette webbanners
  • 32.000 publicaties in diverse magazines
  • 1 actiepagina als centraal punt
  • 7 sterke socialmediaposts per dealer
  • 24x een gepersonaliseerde opleiding per dealer

FIRST ... LEADS!

ONZE AANPAK

small photo 3 (copy)

LET'S FIGURE IT OUT!

GESLAAGD?

Onze strategie had één doel: (potentiële) klanten de weg wijzen naar de dealer ter vervanging van de Brussels Motor Show. Daar slaagden we in dankzij onze concrete en efficiënte werkwijze. Het was een succes, een groot succes zelfs, want de campagne werd verlengd tot eind februari.

hmmd_header_scherm_schaduwen1733.png
sky
hmmd_header_scherm_schaduwen1733.png

Een wereldwijd begrip als ontwerper en producent van o.a. moderne, energiezuinige en performante motorfietsen. Honda staat dan ook voor design, voor en door mensen.

DAYS

MOTORDEALER

HONDA

small photo 3 (copy)
IMG we go all the way

Een gecanceld event hoeft geen exit te betekenen.
Wij bedenken een geschikt alternatief én gaan geen enkele uitdaging uit de weg!

Word je ook opgehouden op weg naar succes?

GEEN BRUSSELS MOTOR SHOW?

GEEN PROBLEEM!

Na onze krachtige pitch koos Honda Motor voor de ‘Honda Motordealer Days’ als waardige vervanger voor de geannuleerde beurs. Het werd een synergetisch samenspel van fysiek en digitaal, waarbij de Honda Experience centraal stond. Veertig dagen lang een straffe lead generation campagne om geïnteresseerde consumenten uit te nodigen bij de Belgische en Luxemburgse dealers.

ONZE AANPAK

FIRST ... LEADS!

Het was kort dag: we hadden 17 dagen de tijd om deze nationale campagne op te zetten. Maar wie Artex kent, weet ‘we go all the way’! En zo bleek ook want op 23 december ging de campagne van start met maar liefst:

  • 104 ingezette webbanners
  • 32.000 publicaties in diverse magazines
  • 1 actiepagina als centraal punt
  • 7 sterke socialmediaposts per dealer
  • 24x een gepersonaliseerde opleiding per dealer

GESLAAGD?

LET'S FIGURE IT OUT!

Onze strategie had één doel: (potentiële) klanten de weg wijzen naar de dealer ter vervanging van de Brussels Motor Show. Daar slaagden we in dankzij onze concrete en efficiënte werkwijze. Het was een succes, een groot succes zelfs, want de campagne werd verlengd tot eind februari.

Artex Extra

Hier vind je alle Artex Extra edities. Klik op een miniatuur om deze volledig te ontdekken.
Volledig scherm