

Zoals vele bedrijven moest standenbouwer Travelexpo vorig jaar een kruis zetten over de geplande beursprojecten. Wachten op het nieuwe normaal was geen optie. Dus werd alles ingezet op Nine2Five Business Interiors, een spin-off die focust op het inrichten van winkel- en bedrijfsruimtes.
Een coherent communicatieplan moest de exponentiële groei in goede banen leiden, awareness creëren en nieuwe leads genereren.
Nine2Five
COHERENTE COMMUNICATIE



Dat het communicatieplan evenveel klasse moest uitstralen als het maatwerk sprak voor zich. Dus werkten we een concurrentieanalyse met benchmark uit. De huidige lay-out en look & feel werden behouden. Welke zoekwoorden en metatags zijn essentieel? Welke open graph tags worden ingevuld? En welke teksten krijgen een plek op de website? We formuleerden suggesties, inhoudelijke tips en advies om de content SEO-proof te optimaliseren.
FIRST, DE HUIDIGE WEBSITE
De database kreeg een update: e-mailadressen werden toegevoegd, klanten en prospecten gesegmenteerd. De basis voor een succesvolle e-mailcampagne!

Tegelijkertijd ontfermde Artex zich over de socialemediakanalen: LinkedIn, Facebook en Instagram. Voorbereiding is het halve werk! Dus creëerden we een gevarieerde contentkalender met 80% geplande posts en 20% vrije ruimte voor opportuniteiten.
Na goedkeuring van de klant trokken we de aandacht met boeiende content en clickable posts. Testimonials & referenties, lead generation, top topicals … Variation is key!

Het leuke aan social media is dat alles geanalyseerd wordt! We zaten systematisch digitaal samen met onze klant om de resultaten te evalueren en bij te sturen waar nodig.
Tot op vandaag zien we een mooie evolutie bij de socialmedia- en websitebezoekers. En ook op het gebied van brand awareness is Nine2Five fors gestegen tegenover begin 2020.
Nood aan een coherent communicatieplan?
Showrooms, winkel-, kantoor- en vergaderruimtes … Nine2Five geeft ze een functionele en esthetische inrichting. Geen of-of-verhaal als het neerkomt op kwaliteit en design, die zijn hier gelijkwaardig.
Dat spelen ze klaar met een no-nonsense aanpak, één centraal aanspreekpunt en 100% maatwerk! Elke keer weer vindt Nine2Five de juiste balans tussen design, originaliteit, functionaliteit en budget.
Het resultaat is een interieur dat de uitstraling en het imago van de bedrijfsklanten kracht bijzet.
BEDRIJFSINTERIEURS EERSTE KLASSE
Going digital kan soms overweldigend zijn.
Artex helpt je te allen tijde het overzicht te bewaren, online én offline.

COHERENTE COMMUNICATIE
Nine2Five
Zoals vele bedrijven moest standenbouwer Travelexpo vorig jaar een kruis zetten over de geplande beursprojecten. Wachten op het nieuwe normaal was geen optie. Dus werd alles ingezet op Nine2Five Business Interiors, een spin-off die focust op het inrichten van winkel- en bedrijfsruimtes.
Een coherent communicatieplan moest de exponentiële groei in goede banen leiden, awareness creëren en nieuwe leads genereren.



BEDRIJFSINTERIEURS EERSTE KLASSE
Showrooms, winkel-, kantoor- en vergaderruimtes … Nine2Five geeft ze een functionele en esthetische inrichting. Geen of-of-verhaal als het neerkomt op kwaliteit en design, die zijn hier gelijkwaardig.
Dat spelen ze klaar met een no-nonsense aanpak, één centraal aanspreekpunt en 100% maatwerk! Elke keer weer vindt Nine2Five de juiste balans tussen design, originaliteit, functionaliteit en budget.
Het resultaat is een interieur dat de uitstraling en het imago van de bedrijfsklanten kracht bijzet.


Dat het communicatieplan evenveel klasse moest uitstralen als het maatwerk sprak voor zich. Dus werkten we een concurrentieanalyse met benchmark uit. De huidige lay-out en look & feel werden behouden. Welke zoekwoorden en metatags zijn essentieel? Welke open graph tags worden ingevuld? En welke teksten krijgen een plek op de website? We formuleerden suggesties, inhoudelijke tips en advies om de content SEO-proof te optimaliseren.
FIRST, DE HUIDIGE WEBSITE
E-MAILMARKETING & SOCIAL MEDIA
De database kreeg een update: e-mailadressen werden toegevoegd, klanten en prospecten gesegmenteerd. De basis voor een succesvolle e-mailcampagne!

Tegelijkertijd ontfermde Artex zich over de socialemediakanalen: LinkedIn, Facebook en Instagram. Voorbereiding is het halve werk! Dus creëerden we een gevarieerde contentkalender met 80% geplande posts en 20% vrije ruimte voor opportuniteiten.
Na goedkeuring van de klant trokken we de aandacht met boeiende content en clickable posts. Testimonials & referenties, lead generation, top topicals … Variation is key!

Going digital kan soms overweldigend zijn.
Artex helpt je te allen tijde het overzicht te bewaren, online én offline.
Nood aan een coherent communicatieplan?
Het leuke aan social media is dat alles geanalyseerd wordt! We zaten systematisch digitaal samen met onze klant om de resultaten te evalueren en bij te sturen waar nodig.
Tot op vandaag zien we een mooie evolutie bij de social media- en websitebezoekers. En ook op gebied van brand awareness is Nine2Five fors gestegen tegenover begin 2020.