Deze publicatie maakt gebruik van cookies

We gebruiken functionele en analytische cookies om onze website te verbeteren. Daarnaast plaatsen derde partijen tracking cookies om gepersonaliseerde advertenties op social media weer te geven. Door op accepteren te klikken gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.
background
121109476_26796115556...

Zoals vele bedrijven moest standenbouwer Travelexpo vorig jaar een kruis zetten over de geplande beursprojecten. Wachten op het nieuwe normaal was geen optie. Dus werd alles ingezet op Nine2Five Business Interiors, een spin-off die focust op het inrichten van winkel- en bedrijfsruimtes.

Een coherent communicatieplan moest de exponentiële groei in goede banen leiden, awareness creëren en nieuwe leads genereren.

Nine2Five

COHERENTE COMMUNICATIE

shutterstock_12282334...
white-exterior-archit...
12025kopie.jpg


Dat het communicatieplan evenveel klasse moest uitstralen als het maatwerk sprak voor zich. Dus werkten we een concurrentieanalyse met benchmark uit. De huidige lay-out en look & feel werden behouden. Welke zoekwoorden en metatags zijn essentieel? Welke open graph tags worden ingevuld? En welke teksten krijgen een plek op de website? We formuleerden suggesties, inhoudelijke tips en advies om de content SEO-proof te optimaliseren.

FIRST, DE HUIDIGE WEBSITE


De database kreeg een update: e-mailadressen werden toegevoegd, klanten en prospecten gesegmenteerd. De basis voor een succesvolle e-mailcampagne!

NEXT, E-MAILMARKETING & SOCIAL MEDIA
header-min.jpg

Tegelijkertijd ontfermde Artex zich over de socialemediakanalen: LinkedIn, Facebook en Instagram. Voorbereiding is het halve werk! Dus creëerden we een gevarieerde contentkalender met 80% geplande posts en 20% vrije ruimte voor opportuniteiten.

Na goedkeuring van de klant trokken we de aandacht met boeiende content en clickable posts. Testimonials & referenties, lead generation, top topicals … Variation is key!

free_phone_xi.png


Het leuke aan social media is dat alles geanalyseerd wordt! We zaten systematisch digitaal samen met onze klant om de resultaten te evalueren en bij te sturen waar nodig.

Tot op vandaag zien we een mooie evolutie bij de socialmedia- en websitebezoekers. En ook op het gebied van brand awareness is Nine2Five fors gestegen tegenover begin 2020.

METEN IS WETEN

Nood aan een coherent communicatieplan?

Showrooms, winkel-, kantoor- en vergaderruimtes … Nine2Five geeft ze een functionele en esthetische inrichting. Geen of-of-verhaal als het neerkomt op kwaliteit en design, die zijn hier gelijkwaardig.

Dat spelen ze klaar met een no-nonsense aanpak, één centraal aanspreekpunt en 100% maatwerk! Elke keer weer vindt Nine2Five de juiste balans tussen design, originaliteit, functionaliteit en budget.

Het resultaat is een interieur dat de uitstraling en het imago van de bedrijfsklanten kracht bijzet.

BEDRIJFSINTERIEURS EERSTE KLASSE

Going digital kan soms overweldigend zijn.
Artex helpt je te allen tijde het overzicht te bewaren, online én offline.

background

COHERENTE COMMUNICATIE

Nine2Five

Zoals vele bedrijven moest standenbouwer Travelexpo vorig jaar een kruis zetten over de geplande beursprojecten. Wachten op het nieuwe normaal was geen optie. Dus werd alles ingezet op Nine2Five Business Interiors, een spin-off die focust op het inrichten van winkel- en bedrijfsruimtes.

Een coherent communicatieplan moest de exponentiële groei in goede banen leiden, awareness creëren en nieuwe leads genereren.

121109476_26796115556...
pijl.png
white-exterior-archit...

BEDRIJFSINTERIEURS EERSTE KLASSE

Showrooms, winkel-, kantoor- en vergaderruimtes … Nine2Five geeft ze een functionele en esthetische inrichting. Geen of-of-verhaal als het neerkomt op kwaliteit en design, die zijn hier gelijkwaardig.

Dat spelen ze klaar met een no-nonsense aanpak, één centraal aanspreekpunt en 100% maatwerk! Elke keer weer vindt Nine2Five de juiste balans tussen design, originaliteit, functionaliteit en budget.

Het resultaat is een interieur dat de uitstraling en het imago van de bedrijfsklanten kracht bijzet.

header-min.jpg
12025kopie.jpg


Dat het communicatieplan evenveel klasse moest uitstralen als het maatwerk sprak voor zich. Dus werkten we een concurrentieanalyse met benchmark uit. De huidige lay-out en look & feel werden behouden. Welke zoekwoorden en metatags zijn essentieel? Welke open graph tags worden ingevuld? En welke teksten krijgen een plek op de website? We formuleerden suggesties, inhoudelijke tips en advies om de content SEO-proof te optimaliseren.

FIRST, DE HUIDIGE WEBSITE

NEXT,
E-MAILMARKETING & SOCIAL MEDIA


De database kreeg een update: e-mailadressen werden toegevoegd, klanten en prospecten gesegmenteerd. De basis voor een succesvolle e-mailcampagne!

free_phone_xi.png

Tegelijkertijd ontfermde Artex zich over de socialemediakanalen: LinkedIn, Facebook en Instagram. Voorbereiding is het halve werk! Dus creëerden we een gevarieerde contentkalender met 80% geplande posts en 20% vrije ruimte voor opportuniteiten.

Na goedkeuring van de klant trokken we de aandacht met boeiende content en clickable posts. Testimonials & referenties, lead generation, top topicals … Variation is key!

shutterstock_12282334...

Going digital kan soms overweldigend zijn.
Artex helpt je te allen tijde het overzicht te bewaren, online én offline.

Nood aan een coherent communicatieplan?

METEN IS WETEN

Het leuke aan social media is dat alles geanalyseerd wordt! We zaten systematisch digitaal samen met onze klant om de resultaten te evalueren en bij te sturen waar nodig.

Tot op vandaag zien we een mooie evolutie bij de social media- en websitebezoekers. En ook op gebied van brand awareness is Nine2Five fors gestegen tegenover begin 2020.

Artex Extra

Hier vind je alle Artex Extra edities. Klik op een miniatuur om deze volledig te ontdekken.
Volledig scherm