Deze publicatie maakt gebruik van cookies

We gebruiken functionele en analytische cookies om onze website te verbeteren. Daarnaast plaatsen derde partijen tracking cookies om gepersonaliseerde advertenties op social media weer te geven. Door op accepteren te klikken gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.

MERKWAARDIGE B(R)OODSCHAP

ROVAC

Sinds 1979 geniet Rovac alle vertrouwen als makelaar in de vastgoedmarkt. Samen met vakkennis en persoonlijke service zorgt deze ervaring voor een onberispelijk maatwerk bij klanten.

Potentiële kopers en huurders bereiken via affichage, printadvertenties in regionale bladen en doorsnee huis-aan-huis folders? Wij gingen eerder voor een campagne waarmee we eruit springen! En dat mag je best letterlijk nemen ...  

Wil je ook een hapklare campagne
voor jouw bedrijf of merk?

Voor Artex smaakt het in ieder geval naar meer.

DUIDELIJKE 
B(R)OODSCHAP

Eigenlijk is het simpel: iedereen koopt, huurt, verkoopt of verhuurt ooit weleens vastgoed. We zochten dus naar creatieve manieren om potentiële klanten (lees: iedereen), te bereiken. Aangezien we allemaal graag een vers sneetje brood lusten, hebben we ervoor gekozen een regionale actie op poten te zetten bij de warme bakker, meer bepaald het bedrukken van broodzakken. Brood wordt altijd bewaard in de broodzak zelf en ligt ook meestal tijdens het eten op tafel. Een broodzak bedrukken met een gesmaakt campagnebeeld zorgt dus niet alleen voor het ideale gespreksonderwerp aan tafel, maar is ook een uiterst sterke branding tool.

Maar liefst 25.000 broden rolden over de toonbank in een gepersonaliseerde broodzak van Rovac. Dat betekent een bereik van minstens 25.000 mensen, niet slecht voor een regionale campagne! 

De actie kreeg online ondersteuning door een reeks doordachte socialmedia-ads gericht op diezelfde doelgroep.

Sinds 1979 geniet Rovac alle vertrouwen als makelaar in de vastgoedmarkt. Samen met vakkennis en persoonlijke service zorgt deze ervaring voor een onberispelijk maatwerk bij klanten.

Potentiële kopers en huurders bereiken via affichage, printadvertenties in regionale bladen en doorsnee huis-aan-huis folders? Wij gingen eerder voor een campagne waarmee we eruit springen! En dat mag je best letterlijk nemen ...  

MERKWAARDIGE B(R)OODSCHAP

ROVAC


  DUIDELIJKE 
  B(R)OODSCHAP

Voor Artex smaakt het in ieder geval naar meer.

Wil je ook een hapklare campagne
voor jouw bedrijf of merk?

Eigenlijk is het simpel: iedereen koopt, huurt, verkoopt of verhuurt ooit weleens vastgoed. We zochten dus naar creatieve manieren om potentiële klanten (lees: iedereen), te bereiken. Aangezien we allemaal graag een vers sneetje brood lusten, hebben we ervoor gekozen een regionale actie op poten te zetten bij de warme bakker, meer bepaald het bedrukken van broodzakken. Brood wordt altijd bewaard in de broodzak zelf en ligt ook meestal tijdens het eten op tafel. Een broodzak bedrukken met een gesmaakt campagnebeeld zorgt dus niet alleen voor het ideale gespreksonderwerp aan tafel, maar is ook een uiterst sterke branding tool.

Maar liefst 25.000 broden rolden over de toonbank in een gepersonaliseerde broodzak van Rovac. Dat betekent een bereik van minstens 25.000 mensen, niet slecht voor een regionale campagne! 

De actie kreeg online ondersteuning door een reeks doordachte socialmedia-ads gericht op diezelfde doelgroep.

Artex Extra

Hier vind je alle Artex Extra edities. Klik op een miniatuur om deze volledig te ontdekken.

Schrijf je in om de volgende Artex Extra's per mail te ontvangen.
Volledig scherm