Plaats je content op social media of verstuur je e-mails, maar boek je niet het gewenste verkoopresultaat? GEBRUIK EEN STERKERE CALL-TO-ACTION.
Verleid jouw kijker of lezer om een specifieke actie te ondernemen.
Hoe precies? We'll show you:

Yes! Door het behalen van een Europees dronecertificaat kunnen we vanaf nu ook spectaculaire luchtbeelden maken. "Ik maakte al een reeks leuke dronevideo's en het smaakt naar meer. De wereld zien vanuit de lucht blijft adembenemend mooi. Ik heb alvast zin om erin te vliegen!"
THE SKY IS THE LIMIT
PATTIJN
MAXIM
De ideale call-to-action triggert nét genoeg.
Los iets over jezelf, jouw diensten, je aanpak ... Wedden dat ze doorklikken?
Onze Belgische atleten hebben niet stilgezeten tijdens dit bizarre jaar. Dat zullen ze bewijzen … in Tokio! Want daar gaan deze zomer de Olympische en Paralympische Spelen door.
Zowel op als naast het sportveld zullen onze sporthelden stralen. Daar zal onze klant caroline biss voor zorgen. Het Belgische modemerk kleedt de vrouwelijke atleten voor alle officiële activiteiten naast de baan, zoals de openingsceremonie. De collectie bestaat uit vijf verschillende outfits, van glamourjurken tot broekpakken.
Ontdek wat er leeft binnen ons team en bij onze klanten. Of snuif wat handige tips & tricks op.

"Hallo! Ik ben Febe, studente communicatie-management aan Howest in Kortrijk. Om mijn studie af te ronden zocht ik naar de ideale stageplaats. Ik had twee eisen: een variërend takenpakket en een echte uitdaging. Bij reclamebureau Artex vond ik beide! Zelfs met corona slagen ze erin om me 13 weken lang een gevarieerd en uitdagend takenpakket te geven.
Op mijn eerste stagedag werd ik meteen warm ontvangen. Naarmate de stage vorderde kreeg ik meer verantwoordelijkheden. Ook mijn social skills worden getraind, want ik krijg de kans om met het volledige team samen te werken.
Één ding staat vast: als stagiair bij Artex word je als een echt teamlid gezien!"
DE COKERE

FEBE
BIJ ARTEX WORD JE ALS EEN ECHT TEAMLID GEZIEN!
STAGIAIRE ACCOUNT
Caroline Biss kleedt de atleten van team Belgium
Ontdek wat er leeft binnen ons team en bij onze klanten. Of snuif wat handige tips & tricks op.

THE SKY IS THE LIMIT
Yes! Door het behalen van een Europees dronecertificaat kunnen we vanaf nu ook spectaculaire luchtbeelden maken. "Ik maakte al een reeks leuke dronevideo's en het smaakt naar meer. De wereld zien vanuit de lucht blijft adembenemend mooi. Ik heb alvast zin om erin te vliegen!"
MAXIM
PATTIJN

BIJ ARTEX WORD JE ALS EEN ECHT TEAMLID GEZIEN!
"Hallo! Ik ben Febe, studente communicatie-management aan Howest in Kortrijk. Om mijn studie af te ronden zocht ik naar de ideale stageplaats. Ik had twee eisen: een variërend takenpakket en een echte uitdaging. Bij reclamebureau Artex vond ik beide! Zelfs met corona slagen ze erin om me 13 weken lang een gevarieerd en uitdagend takenpakket te geven.
Op mijn eerste stagedag werd ik meteen warm ontvangen. Naarmate de stage vorderde kreeg ik meer verantwoordelijkheden. Ook mijn social skills worden getraind, want ik krijg de kans om met het volledige team samen te werken.
Één ding staat vast: als stagiair bij Artex word je als een echt teamlid gezien!"
STAGIAIRE ACCOUNT
FEBE
DE COKERE


Je kent het wel: je bezoekt een website en ziet een leuk lettertype, maar je weet niet welk lettertype het is.
Dan is Fonts Ninja jouw perfecte partner in crime. Lanceer de extensie, klik op het gespotte lettertype en typ verder in jouw nieuw lievelingslettertype!
Plaats je content op social media of verstuur je e-mails, maar boek je niet het gewenste verkoopresultaat? GEBRUIK EEN STERKERE CALL-TO-ACTION.
Verleid jouw kijker of lezer om een specifieke actie te ondernemen.
Hoe precies? We'll show you:

De ideale call-to-action triggert nét genoeg.
Los iets over jezelf, jouw diensten, je aanpak ... Wedden dat ze doorklikken?
Caroline Biss kleedt de atleten van team Belgium
Onze Belgische atleten hebben niet stilgezeten tijdens dit bizarre jaar. Dat zullen ze bewijzen … in Tokio! Want daar gaan deze zomer de Olympische en Paralympische Spelen door.
Zowel op als naast het sportveld zullen onze sporthelden stralen. Daar zal onze klant caroline biss voor zorgen. Het Belgische modemerk kleedt de vrouwelijke atleten voor alle officiële activiteiten naast de baan, zoals de openingsceremonie. De collectie bestaat uit vijf verschillende outfits, van glamourjurken tot broekpakken.