Deze publicatie maakt gebruik van cookies

We gebruiken functionele en analytische cookies om onze website te verbeteren. Daarnaast plaatsen derde partijen tracking cookies om gepersonaliseerde advertenties op social media weer te geven. Door op accepteren te klikken gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.

Ja, verzorg onze communicatie!

Waltson chips

Dat niet enkel de Waltson chips, maar ook de brochures in de smaak vielen,
zagen we met eigen ogen. No worries: ondertussen werd de voorraad brochures aangevuld. Bekijk hieronder de aftermovie.
Opgelet, niet voor hongerige kijkers!

Joost, de zoon van Walter, heeft een droom. Na een familietraditie in aardappelen, is het na het telen, handelen, specialiseren in chipsaardappelen nu tijd om de volgende stap te nemen. Joost begint met het produceren van ambachtelijke chips

 

Waltson chips worden op traditionele, ambachtelijke wijze gebakken zoals de eerste chips in de jaren 50. Vandaag keren we graag terug naar deze artisanale bakwijze die geoptimaliseerd werd met hedendaagse technieken. Dat zorgt voor de perfecte goudgele aardappelschijfjes met een heerlijke, unieke smaak. Als dat geen plekje op de Taste of Tavola beurs in Xpo Kortrijk verdient!

Artex mocht van de zaakvoerders de communicatie over hun deelname aan deze beurs voor fine food professionals verzorgen.

Een beurs of radiospot in het vooruitzicht?
Laat je bijstaan door Artex!

We doken in het merk Waltson chips en maakten heel wat creaties:

● een smakelijke brochure

● een verrukkelijke goodiebag

publiciteit op de beursstand in samenwerking met de standenbouwer

● een digitale fiche voor het registreren van nieuwe contacten

● een social media campagne naar aanloop van dit event

Om op te eten

Waltson op Tavola

In beeld

Familietraditie

Een Beursstand

Waltson op radio

De regionale bekendheid van een heerlijk ambachtelijk streekproduct versterken? 

We waren verlekkerd om dit voor Waltson chips te mogen volbrengen! 

We kozen voor de DuoSpot-formule van Radio 2. Dat zijn 2 spotjes, een 25”- en een 5”-spot in hetzelfde reclameblok, met maximum 3 andere adverteerders ertussen. De lange radiospot is te horen in het begin van het reclameblok en de pay-off telkens op het einde ervan. De repetitiviteit zorgt voor een extra hoormoment en eveneens voor hogere brand awareness. Een totaal van 116 spots waren te horen tijdens de piekmomenten in de maand december en tijdens de Top 2000.

Scenario, mediaplanning, casting van de stemmen en productie van de spots werden door ons verzorgd.

De spots waren van 3 tot 31 december 2021 te horen op Radio 2 in West-Vlaanderen. Beluister ze hieronder door op een radio te klikken.

25 seconden spot

5 seconden spot

Ons al gespot?

Ja verzorg onze beurscommunicatie!

Om op te eten

Joost, de zoon van Walter, heeft een droom. Na een familietraditie in aardappelen, is het na het telen, handelen, specialiseren in chipsaardappelen nu tijd om de volgende stap te nemen. Joost begint met het produceren van ambachtelijke chips

 

Waltson chips worden op traditionele, ambachtelijke wijze gebakken zoals de eerste chips in de jaren 50. Vandaag keren we graag terug naar deze artisanale bakwijze die geoptimaliseerd werd met hedendaagse technieken. Dat zorgt voor de perfecte goudgele aardappelschijfjes met een heerlijke, unieke smaak. Als dat geen plekje op de Taste of Tavola beurs in Xpo Kortrijk verdient!

Dat niet enkel de Waltson chips, maar ook de brochures in de smaak vielen,
zagen we met eigen ogen. No worries: ondertussen werd de voorraad brochures aangevuld. Bekijk hieronder de aftermovie.
Opgelet, niet voor hongerige kijkers!

Een beurs of radiospot in het vooruitzicht?
Laat je bijstaan door Artex!

Familietraditie

Waltson chips

Artex mocht van de zaakvoerders de communicatie over hun deelname aan deze beurs voor fine food professionals verzorgen.

Een Beursstand

We doken in het merk Waltson chips en maakten heel wat creaties:

● een smakelijke brochure

● een verrukkelijke goodiebag

publiciteit op de beursstand in samenwerking met de standenbouwer

● een digitale fiche voor het registreren van nieuwe contacten

● een social media campagne naar aanloop van dit event

Waltson op Tavola

In beeld

Ons al gespot?

Waltson op radio

De regionale bekendheid van een heerlijk ambachtelijk streekproduct versterken? 

We waren verlekkerd om dit voor Waltson chips te mogen volbrengen! 

We kozen voor de DuoSpot-formule van Radio 2. Dat zijn 2 spotjes, een 25”- en een 5”-spot in hetzelfde reclameblok, met maximum 3 andere adverteerders ertussen. De lange radiospot is te horen in het begin van het reclameblok en de pay-off telkens op het einde ervan. De repetitiviteit zorgt voor een extra luistermoment en eveneens voor hogere brand awareness. Een totaal van 116 spots waren te horen tijdens de piekmomenten in de maand december en tijdens de Top 2000.

Scenario, mediaplanning, casting van de stemmen en productie van de spots werden door ons verzorgd.

De spots waren van 3 tot 31 december 2021 te horen op Radio 2 in West-Vlaanderen. Beluister ze hieronder door op een radio te klikken.

25 seconden spot

5 seconden spot

Artex Extra

Hier vind je alle Artex Extra edities. Klik op een miniatuur om deze volledig te ontdekken.

Schrijf je in om de volgende Artex Extra's per mail te ontvangen.
Volledig scherm