Testing is key! Dus maken we vaak campagnes op met verschillende advertenties en zelfs twee verschillende doelgroepen. De resultaten verklappen heel wat. En daarmee optimaliseren we jouw toekomstige campagnes. Loopt de campagne op z’n eind? In een uitgebreide rapportage delen we onze learnings.


TILIEN VANHOOREN // DIGITAL MARKETEER
Beslis je om online te adverteren? Top! Samen identificeren we de doelgroep, kloppen we een geschikt budget af en kiezen we de gepaste advertentie. Een statisch beeld, carrousel, video, een tekstuele of visuele advertentie … Graag extra zichtbaarheid, traffic of leads? Doen we!
Niet alle campagnes lopen op rolletjes. Zijn er weinig kliks en een te lage doorklikratio? Eén woord: optimalisatie! Dus volgen we de campagnes frequent op en zoeken we naar oplossingen. Zo garanderen we telkens het beste resultaat.

Klinkt bekend in de oren? Er zit dan ook een kern van waarheid in. Want waar draait een campagne om? Je merk of product zo optimaal mogelijk in de kijker zetten én uit de cijfers bijleren voor de toekomst.
If you can't measure it,
you can't improve it.

Dus inderdaad, meten is weten. Dat doen we bij Artex dan ook bij elke opdracht. We halen het uiterste uit onze analyses en rapportages, om de beste resultaten te behalen. Yes, je kent ondertussen onze slagzin al: we go all the way!
Daar helpen we graag bij!
optimaal inzetten?
Dus inderdaad, meten is weten. Dat doen we bij Artex dan ook bij elke opdracht. We halen het uiterste uit onze analyses en rapportages, om de beste resultaten te behalen. Yes, je kent ondertussen onze slagzin al: we go all the way!
Testing is key! Dus maken we vaak campagnes op met verschillende advertenties en zelfs twee verschillende doelgroepen. De resultaten verklappen heel wat. En daarmee optimaliseren we jouw toekomstige campagnes. Loopt de campagne op z’n eind? In een uitgebreide rapportage delen we onze learnings.

Beslis je om online te adverteren? Top! Samen identificeren we de doelgroep, kloppen we een geschikt budget af en kiezen we de gepaste advertentie. Een statisch beeld, carrousel, video, een tekstuele of visuele advertentie … Graag extra zichtbaarheid, traffic of leads? Doen we!
Niet alle campagnes lopen op rolletjes. Zijn er weinig kliks en een te lage doorklikratio? Eén woord: optimalisatie! Dus volgen we de campagnes frequent op en zoeken we naar oplossingen. Zo garanderen we telkens het beste resultaat.

If you can't measure it,
you can't improve it.
Klinkt bekend in de oren? Er zit dan ook een kern van waarheid in. Want waar draait een campagne om? Je merk of product zo optimaal mogelijk in de kijker zetten én uit de cijfers bijleren voor de toekomst.
TILIEN VANHOOREN // DIGITAL MARKETEER

meten is
weten ...
Daar helpen we graag bij!
optimaal inzetten?