Deze publicatie maakt gebruik van cookies

We gebruiken functionele en analytische cookies om onze website te verbeteren. Daarnaast plaatsen derde partijen tracking cookies om gepersonaliseerde advertenties op social media weer te geven. Door op accepteren te klikken gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.

Print én digitaal!


En wat denk je van een magazine als lead generator naar je digitale kanalen? Ja hoor, on- en offline kunnen elkaar prima versterken. Maak je marketingplaatje compleet en vul je website aan met socialmedia-accounts, een prachtig magazine en een digitale variant. Go all the way!

Een kleine greep uit onze realisaties!

We helpen je graag met de strategie, inhoud, teksten en het ontwerp!

Droom jij ook van een bedrijfsmagazine
dat gezien mag worden?

Of online?


Staan je pijlen gericht op een interactief online magazine, zoals deze Artex Extra? Hou er dan rekening mee dat een digitale beleving anders is dan op papier. Video, animaties, gifs, audio ... Online is er zoveel meer dan enkel tekst en fotografie. 

En dan hebben we het nog niet gehad over SEO, contactformulieren en call-to-actions die leads genereren. Meten is weten, en dan vooral weten waar en wanneer de lezer blijft hangen, afhaakt of doorklikt.

Op papier?


Kwalitatieve foto’s, een strakke vormgeving en impactvolle kleuren: magazines moeten een beleving oproepen. Je brengt een verhaal, en dat is méér dan een vluchtige socialmediapost!

Door keuzes in het formaat, de typografie en het soort papier kun je je onderscheiden. Autoriteit, betrouwbaarheid, luxe … Wat straalt jouw merk uit? 

Leuk, een magazine! Of toch als het een sterk concept heeft voor jouw doelstelling en doelgroep. Zijn die bepaald? Dan is het nog zoeken naar een juiste stijl en tone of voice.  

Niet evident, dat is zeker! Daarom leggen we de basis vast in een blauwdruk: het aantal pagina’s, formaat, inhoud, frequentie, online of offline …? Wat dat laatste betreft heeft elk medium zijn troeven. Let’s find out!

Zo creëer je een bedrijfsmagazine dat
gezien mag worden! 

i.deeds is een onafhankelijk IT-bedrijf dat bruggen bouwt tussen business en IT. Hun relatiemagazine vormt de motor van het communicatiebeleid en is – net zoals de bedrijfsnaam, het logo en de huisstijl – een creatie van Artex. Onlangs waren we toe aan de 10e editie!

Twee keer per jaar realiseren we dit magazine van A tot Z: fotografie, copywriting, redactie, vormgeving... Om qua look & feel perfect aan te sluiten bij de huisstijl, kozen we voor een sterk design en een dynamische leesstructuur. Helemaal i.deeds!

Stad Izegem rekent op Artex voor het volledig design van het officiële stadsmagazine Izine.

Bij zo’n 14.200 Izegemnaars valt Izine om de twee maanden in de bus. Op de tweemaandelijkse redactieraad stellen we het magazine inhoudelijk samen: interviews met bekende en minder bekende Izegemnaars, korte berichten en mededelingen ... Grote visuals en illustraties nodigen de lezer uit verder te lezen.

New Holland is internationaal producent en verdeler van een ruim aanbod tractoren en oogstmachines. Elk kwartaal gaat een digitale nieuwsbrief de deur uit. En daarvoor zorgt Artex. In juli lanceerden we zelfs een geheel vernieuwde editie van de e-letter, die naar 28.500 Benelux contacten werd gemaild. Aantrekkelijke lay-out, hoge gebruiksvriendelijkheid, impactvolle beelden, sterke call-to-actions ... Kortom, een zeer doeltreffende tool!

Droom jij ook van een bedrijfsmagazine
dat gezien mag worden?

We helpen je graag met de strategie, inhoud, teksten en het ontwerp!

New Holland is internationaal producent en verdeler van een ruim aanbod tractoren en oogstmachines. Elk kwartaal gaat een digitale nieuwsbrief de deur uit. En daarvoor zorgt Artex. In juli lanceerden we zelfs een geheel vernieuwde editie van de e-letter, die naar 28.500 Benelux contacten werd gemaild. Aantrekkelijke lay-out, hoge gebruiksvriendelijkheid, impactvolle beelden, sterke call-to-actions ... Kortom, een zeer doeltreffende tool!

Stad Izegem rekent op Artex voor het volledig design van het officiële stadsmagazine Izine.

Bij zo’n 14.200 Izegemnaars valt Izine om de twee maanden in de bus. Op de tweemaandelijkse redactieraad stellen we het magazine inhoudelijk samen: interviews met bekende en minder bekende Izegemnaars, korte berichten en mededelingen ... Grote visuals en illustraties nodigen de lezer uit verder te lezen.

i.deeds is een onafhankelijk IT-bedrijf dat bruggen bouwt tussen business en IT. Hun relatiemagazine vormt de motor van het communicatiebeleid en is – net zoals de bedrijfsnaam, het logo en de huisstijl – een creatie van Artex. Onlangs waren we toe aan de 10e editie!

Twee keer per jaar realiseren we dit magazine van A tot Z: fotografie, copywriting, redactie, vormgeving... Om qua look & feel perfect aan te sluiten bij de huisstijl, kozen we voor een sterk design en een dynamische leesstructuur. Helemaal i.deeds!

Een kleine greep uit onze realisaties!

Print én digitaal!


En wat denk je van een magazine als lead generator naar je digitale kanalen? Ja hoor, on- en offline kunnen elkaar prima versterken. Maak je marketingplaatje compleet en vul je website aan met socialmedia-accounts, een prachtig magazine en een digitale variant. Go all the way!

Of online?


Staan je pijlen gericht op een interactief online magazine, zoals deze Artex Extra? Hou er dan rekening mee dat een digitale beleving anders is dan op papier. Video, animaties, gifs, audio ... Online is er zoveel meer dan enkel tekst en fotografie. 

En dan hebben we het nog niet gehad over SEO, contactformulieren en call-to-actions die leads genereren. Meten is weten, en dan vooral weten waar en wanneer de lezer blijft hangen, afhaakt of doorklikt.

Op papier?


Kwalitatieve foto’s, een strakke vormgeving en impactvolle kleuren: magazines moeten een beleving oproepen. Je brengt een verhaal, en dat is méér dan een vluchtige socialmediapost!

Door keuzes in het formaat, de typografie en het soort papier kun je je onderscheiden. Autoriteit, betrouwbaarheid, luxe … Wat straalt jouw merk uit? 

Leuk, een magazine! Of toch als het een sterk concept heeft voor jouw doelstelling en doelgroep. Zijn die bepaald? Dan is het nog zoeken naar een juiste stijl en tone of voice.  

Niet evident, dat is zeker! Daarom leggen we de basis vast in een blauwdruk: het aantal pagina’s, formaat, inhoud, frequentie, online of offline …? Wat dat laatste betreft heeft elk medium zijn troeven. Let’s find out!

Zo creëer je een bedrijfsmagazine dat
gezien mag worden! 

Artex Extra

Hier vind je alle Artex Extra edities. Klik op een miniatuur om deze volledig te ontdekken.

Schrijf je in om de volgende Artex Extra's per mail te ontvangen.
Volledig scherm