Deze publicatie maakt gebruik van cookies

We gebruiken functionele en analytische cookies om onze website te verbeteren. Daarnaast plaatsen derde partijen tracking cookies om gepersonaliseerde advertenties op social media weer te geven. Door op accepteren te klikken gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.
bg_social_media_zwart... (copy1)
baby-mother-familykel... (copy)

Via ons lead generationplatform werden alle leads geïmporteerd in een database. Een week later ontving iedereen een automatische e-mail op basis van de genomen acties. Of hoe we optimaal inzetten op contactmomenten en LM Plus top of mind blijft bij niet-leden!

lm_icoon_wieg_all_roz...
baby-mother-familykel...

LM Plus legt je in de watten

Om die mama’s te vinden deden ze een beroep op Artex. Dus ontwikkelden we een plan van aanpak om waardevolle leads te genereren!

Om te starten segmenteerden we de doelgroepen en focusten we ons op zwangere vrouwen die uitkijken naar de komst van hun baby. Later kunnen andere doelgroepen – personen in een andere levensfase of contactrelatie met LM Plus – aan bod komen. 

Our way in waren de e-mailings van De Roze Doos. Want wie zich als aanstaande of jonge ouder inschrijft in het programma van De Roze Doos ontvangt via die weg voordelen, advies, tips en exclusieve aanbiedingen … waaronder die van LM Plus!

Kriebelt het om ons all-in-one
lead platform te ontdekken?

En of onze verleidelijke landingspagina met heldere informatie en triggering call-to-actions succes boekte! Twee ijzersterke lead magnets verzamelden in no time maar liefst 604 leads: ouders konden een overzicht downloaden met meer dan 1.200 euro aan babyvoordelen én deelnemen aan een wedstrijd voor een Maxi-Cosi babyuitzet ter waarde van 949 euro.

Yeah baby!

652.png

Concreet lazen 52 geïnteresseerden de babyvoordelen en waagden maar liefst 475 toekomstige ouders hun kans op een babyuitzet. LM Plus-ledenwervers volgen deze leads verder op. Hoe meer zij weten, hoe meer kans op een succesvol gesprek. Een mooie database die we van waardevolle en persoonlijke informatie blijven voorzien in de toekomst!

baby-mother-familykel... (copy1)

Het liberale ziekenfonds LM Plus legt haar leden graag in de watten. En dat vanaf het prille begin! Hun uitgebreid aanbod zwangerschaps- en geboortevoordelen maakt hen ook een mutualiteit voor (toekomstige) mama’s.

emblem_silver.png
baby-mother-familykel... (copy)
baby-mother-familykel...

LM Plus legt je in de watten

Het liberale ziekenfonds LM Plus legt haar leden graag in de watten. En dat vanaf het prille begin! Hun uitgebreid aanbod zwangerschaps- en geboortevoordelen maakt hen ook een mutualiteit voor (toekomstige) mama’s.

Om die mama’s te vinden deden ze een beroep op Artex. Dus ontwikkelden we een plan van aanpak om waardevolle leads te genereren!

Om te starten segmenteerden we de doelgroepen en focusten we ons op zwangere vrouwen die uitkijken naar de komst van hun baby. Later kunnen andere doelgroepen – personen in een andere levensfase of contactrelatie met LM Plus – aan bod komen. 

Our way in waren de e-mailings van De Roze Doos. Want wie zich als aanstaande of jonge ouder inschrijft in het programma van De Roze Doos ontvangt via die weg voordelen, advies, tips en exclusieve aanbiedingen … waaronder die van LM Plus!

En of onze verleidelijke landingspagina met heldere informatie en triggering call-to-actions succes boekte! Twee ijzersterke lead magnets verzamelden in no time maar liefst 604 leads: ouders konden een overzicht downloaden met meer dan 1.200 euro aan babyvoordelen én deelnemen aan een wedstrijd voor een Maxi-Cosi babyuitzet ter waarde van 949 euro.

Yeah baby!

652.png

Concreet lazen 52 geïnteresseerden de babyvoordelen en waagden maar liefst 475 toekomstige ouders hun kans op een babyuitzet. LM Plus-ledenwervers volgen deze leads verder op. Hoe meer zij weten, hoe meer kans op een succesvol gesprek. Een mooie database die we van waardevolle en persoonlijke informatie blijven voorzien in de toekomst!

baby-mother-familykel... (copy1)

Via ons lead generationplatform werden alle leads geïmporteerd in een database. Een week later ontving iedereen een automatische e-mail op basis van de genomen acties. Of hoe we optimaal inzetten op contactmomenten en LM Plus top of mind blijft bij niet-leden!

emblem_silver.png
bg_social_media_zwart... (copy1)

Kriebelt het om ons all-in-one
lead platform te ontdekken?

Artex Extra

Hier vind je alle Artex Extra edities. Klik op een miniatuur om deze volledig te ontdekken.
Volledig scherm