Euh ... lead generation? Zo zit het in elkaar!

Het liberale ziekenfonds LM Plus legt haar leden graag in de watten. En dat vanaf het prille begin! Hun uitgebreid aanbod zwangerschaps- en geboortevoordelen maakt hen ook een mutualiteit voor (toekomstige) mama’s.

Concreet lazen 52 geïnteresseerden de babyvoordelen en waagden maar liefst 475 toekomstige ouders hun kans op een babyuitzet. LM Plus-ledenwervers volgen deze leads verder op. Hoe meer zij weten, hoe meer kans op een succesvol gesprek. Een mooie database die we van waardevolle en persoonlijke informatie blijven voorzien in de toekomst!

Yeah baby!
En of onze verleidelijke landingspagina met heldere informatie en triggering call-to-actions succes boekte! Twee ijzersterke lead magnets verzamelden in no time maar liefst 604 leads: ouders konden een overzicht downloaden met meer dan 1.200 euro aan babyvoordelen én deelnemen aan een wedstrijd voor een Maxi-Cosi babyuitzet ter waarde van 949 euro.
Kriebelt het om ons all-in-one
lead platform te ontdekken?
Ja, ik wil kwalitatieve leads genereren!
Om die mama’s te vinden deden ze een beroep op Artex. Dus ontwikkelden we een plan van aanpak om waardevolle leads te genereren!
Om te starten segmenteerden we de doelgroepen en focusten we ons op zwangere vrouwen die uitkijken naar de komst van hun baby. Later kunnen andere doelgroepen – personen in een andere levensfase of contactrelatie met LM Plus – aan bod komen.
Our way in waren de e-mailings van De Roze Doos. Want wie zich als aanstaande of jonge ouder inschrijft in het programma van De Roze Doos ontvangt via die weg voordelen, advies, tips en exclusieve aanbiedingen … waaronder die van LM Plus!
LM Plus legt je in de watten


Via ons lead generationplatform werden alle leads geïmporteerd in een database. Een week later ontving iedereen een automatische e-mail op basis van de genomen acties. Of hoe we optimaal inzetten op contactmomenten en LM Plus top of mind blijft bij niet-leden!


Ja, ik wil kwalitatieve leads genereren!
Kriebelt het om ons all-in-one
lead platform te ontdekken?


Euh ... lead generation? Zo zit het in elkaar!
Via ons lead generationplatform werden alle leads geïmporteerd in een database. Een week later ontving iedereen een automatische e-mail op basis van de genomen acties. Of hoe we optimaal inzetten op contactmomenten en LM Plus top of mind blijft bij niet-leden!

Concreet lazen 52 geïnteresseerden de babyvoordelen en waagden maar liefst 475 toekomstige ouders hun kans op een babyuitzet. LM Plus-ledenwervers volgen deze leads verder op. Hoe meer zij weten, hoe meer kans op een succesvol gesprek. Een mooie database die we van waardevolle en persoonlijke informatie blijven voorzien in de toekomst!

Yeah baby!
En of onze verleidelijke landingspagina met heldere informatie en triggering call-to-actions succes boekte! Twee ijzersterke lead magnets verzamelden in no time maar liefst 604 leads: ouders konden een overzicht downloaden met meer dan 1.200 euro aan babyvoordelen én deelnemen aan een wedstrijd voor een Maxi-Cosi babyuitzet ter waarde van 949 euro.
Om die mama’s te vinden deden ze een beroep op Artex. Dus ontwikkelden we een plan van aanpak om waardevolle leads te genereren!
Om te starten segmenteerden we de doelgroepen en focusten we ons op zwangere vrouwen die uitkijken naar de komst van hun baby. Later kunnen andere doelgroepen – personen in een andere levensfase of contactrelatie met LM Plus – aan bod komen.
Our way in waren de e-mailings van De Roze Doos. Want wie zich als aanstaande of jonge ouder inschrijft in het programma van De Roze Doos ontvangt via die weg voordelen, advies, tips en exclusieve aanbiedingen … waaronder die van LM Plus!
Het liberale ziekenfonds LM Plus legt haar leden graag in de watten. En dat vanaf het prille begin! Hun uitgebreid aanbod zwangerschaps- en geboortevoordelen maakt hen ook een mutualiteit voor (toekomstige) mama’s.
LM Plus legt je in de watten

